söndag 1 februari 2009

Dreaming my day away

Idag är en sån där dag då allting i kroppen värker. Just nu känns det som om jag skulle ha tusen saker på hjärtat, vilket gör läget tungt och ostabilt. För mycket känslor att bära på. Jag lovade mig själv att detta inte skulle bli en sån blogg där jag öser ut alla mina känslor och innersta tankar, och med tanke på omständigheterna är det nog bäst att det också så förblir.
Kan inte motstå att gnälla lite iallafall. Ibland är vi människor alldeles för komplicerade och väljer allt för ofta den svåra vägen istället för att bara följa hjärtats röst. Och sen sitter vi här med diffusa viljor och ekande behov och vet inte hur vi ska få den bultande värken att försvinna.

Jösses, det är ny månad nu igen förresten! Vart försvinner dagarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar