torsdag 3 februari 2011

To think I might not see those eyes makes it so hard not to cry

Nu har jag kollat färdigt filmen Due Date (den var väl helt okej) och nu lyssnar jag på världens bästa låt; that is, Snow Patrol - Run. Underbar.

Skola igen imorgon, 10 till 12, och därefter ska jag försöka att tänka på roliga saker. Hur nu det ska gå till vet jag inte, men jag måste försöka. På lördag ska jag dra ut till stallet igen och på kvällen blir det eventuellt lite fest. Så mycket annat har jag inte att se fram emot, tror jag.

(Foto: Sofia Mitts, april 2010)

Have heart, my dear
We're bound to be afraid
Even if its just for a few days
Making up for all this mess

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you can not hear my voice
I'll be right beside you dear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar