måndag 11 januari 2010

I'm gonna dream about the time when I'm with you

Jag, Antonia och Charlie (hennes chef) åkte nyss på en liten roadtrip upp till Dublin Airport, och plockade upp nya tjejen Sara, som ska komma till dem och jobba nu istället för Antonia, som tyvärr åker hem på onsdag morgon. Alltid kul att lära känna nya människor, och hon verkar riktigt söt och trevlig, men jag kommer att sakna min fina Toni iallafall... måste absolut resa till Berlin i sommar och hälsa på henne.
Fick ett sms ikväll också, av en kille som tydligen tänker börja flirta med mig nu, av innehållet i meddelandet att döma. Och jag tror inte att jag tycker om det.

Måndag betyder ledigdag för min del, så jag hoppas att regnet smälter bort det mesta av snön nu under natten så att jag kan köra iväg någonstans imorgon. Sova länge ska jag iallafall göra. Måste även hinna träffa Toni en sista gång. Usch, vad sorgligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar