tisdag 30 mars 2010

Waiting for the summer to begin

Detta är vad jag "råkade" få med mig hem igår, efter ett besök på Penneys (eller Primark som det heter i the UK). Den vita, underbara långklänningen köpte jag mest med fotografering i åtanke, och blom-hårbandet därtill, men det är nog något som blir fint att dra på sig under varma sommardagar också. Och så lite mera blommigt, bara för att jag blev kär i mönstret.
Kom, sommar, kom!

Vita långklänningen för 15€, hårbandet för 1,50€ och tröja med blommönster 5€. Allt från Penneys (som jag egentligen inte tycker om, men jag måste erkänna att de hade en del fint där denna gång).

3 kommentarer:

  1. U write that the summer should come and it was snowing today
    hahah
    :) kinda ironic!

    I like the flower shirt! i rl looks like spring and summer!

    SvaraRadera
  2. Sarah - it is isnt it? :/ thnx :D

    Anna - tack söta <3

    SvaraRadera