måndag 26 april 2010

I'm a little drunk, and I need you now

"Om ja sku va singel, så sku ja fa me dej fast imoron, men ja vill int kasta bort ett förhållande som ha vara i flera år. Du e första tjejen som ja ha vila ha sen dess", fast på engelska. Så jävla sorgligt. Och det där sa han innan jag ens hunnit säga något. Han skrev upp min finska nummer också, och sa att han kanske reser runt i Finland om några månader och isåfall hör han absolut av sig. Han är verkligen en toppenkille, både vad gäller insidan och utsidan, och jag är glad att jag fick lära känna honom. And I hope to meet him again. Och det är allt jag har att säga om det. Rörd blev jag iallafall.

För övrigt hade jag en mycket, mycket trevlig kväll, tillsammans med alla mina underbara vänner här i Wicklow. Massvis med skratt, alkohol, dansande och minnen hann vi med. Ni är underbara människor och guld värda, och jag kommer att sakna er allihopa. You , my dear friends, are wonderful and worth more than diamonds, and I will miss you all like mad.

I väntan på taxin blev det dessutom lite kramkalas med ett par random killar, som tyckte att de ville ha en kram nu då jag lämnar landet. Så visst, klart de fick en kram, sentimental som jag var. Någon mer som känner för en stor kram? Jag skulle iallafall gärna ha ett par varma, tröstande armar runt mig inatt. But that's not gonna happen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar