onsdag 16 juni 2010

I feel like crying

Jag och Sia gick på bio ikväll. Vi såg Dear John. De flesta som sett filmen påstår sig ha fått våta kinder, men själv blev jag inte särskilt berörd? Visst, på några tillfällen värkte det till lite i hjärtat, men jag ville ju gråta floder! Nu är jag allt lite besviken.
Det skulle faktiskt vara lite skönt att få gråta en skvätt nu, så för att (förhoppningsvis) framkalla tårarna ska jag tillbringa resten av kvällen med att se på foton från den plats jag saknar och älskar mest i hela världen just nu. Irland.

Oh, how I miss it. Ireland.

1 kommentar:

  1. Ja va inställd på samma sak, men kom no bara nån tår när pappan dog.. :/
    Dock en mycket vacker å blöt film att rekomender e helt klart, om du int redan sitt: Hachiko- A dogs story

    SvaraRadera