torsdag 27 november 2008

Grand opening

En ny klädbutik öppnar i Vasa idag! VILA! Tänkte pysa iväg en snabbis till stan och kolla in den nu, för det råkar ju vara ett av mina favorit-klädmärken också. De har säkert något trevligt öppningserbjudande som jag kan utnyttja...
Vad är det för fel på min dator/blogspot.com som gör att min egen bloggsida inte laddas klart och vissa inte alls? Det är en av anledningarna till att jag inte orkat skriva blogg. Det är nämligen inte roligt alls. Vad ska jag göra åt det? Fruuustrerande.

2 kommentarer:

  1. Testa en annan webläsare kanske? iofs är det inte så roligt om man annars trivs med den man har. Själv har jag varit i slagsmål med tre olika webläsare de senaste två veckorna eftersom alla tre har svårigheter med både Google Reader och bilddagboken. Eftersom Opera har minst svårigheter med dem är det den jag använder just nu, även om det skär i hjärtat. Saknar Firefox!

    Ibland blir jag så trött på min strulande dator att jag får för mig att sluta surfa helt och hållet, och istället ägna mig åt att läsa och se på film.

    SvaraRadera
  2. Fin idé. Både Safari och Firefox bråkar iallafall.

    SvaraRadera