onsdag 21 juli 2010

What else is there to ask for

Sommaren flyger förbi och ikväll är det personalfest på VBL-redaktionens takterass. Några få stackare (jag inräknad) jobbar kvällstur och får bara längtansfullt titta på vinglaset som om en halvtimme är redo att tömmas! Snart så!

Träningslägret på Vörånejdens Ridklubb senaste helg var förresten otroligt roligt. Bra väder, fint sällskap, duktiga hästar och god mat - what else is there to ask for? Jag ville inte heller överge den lantliga idyllen i Vörå redan i söndags, så tillsammans med Sias och Johannas finnhästar står nu min ädla springare på en äng mitt ute i ingenstans. Och jag har bilat till och från Vörå varje morgon denna vecka för att rida ut längs den fantastiskt härliga sandvägen i närheten. Det är verkligen ren och skär avkoppling det. Rekommenderas varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar