fredag 27 november 2009

As if you have a choice

Vad jag blir irriterad på s.k. "vänner" som är för lata och själviska för att orka dra sig ut efter en "lång och tung" arbetsdag. Som om hon vore den enda som är tvungen att jobba arslet av sig varje dag?! Ibland måste man faktiskt offra sig för sina vänner, och nu är jag trött på att försöka övertala någon som så uppenbart inte bryr sig om andra.
Jag som så gärna ville åka in till Bray och testa nattlivet där och träffa nya människor, men icke. Nu måste jag nöja mig med att sitta hemma och äta onyttigt och titta på flera avsnitt av Desperate Housewives istället. För vem vill gå in på en pub ensam i en främmande stad? Inte jag iallafall.

Jag fick mitt försenade födelsedagspaket från familjen på posten idag! Det innehöll choklad, örhängen, min favoritparfym samt ett par mysiga stickasockor som mommo stickat. Tusen tack och massa pussar och kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar