måndag 30 november 2009

Is that the way the story ends

Och så mötte jag dig igen. Äntligen. Jag hade så mycket elakt jag ville säga dig, efter din brutala diss, och fram tills klockan 03:00 tyckte jag att jag skötte mig rätt bra, med mördande blickar och ignorans. Sen påstod du att din mamma har cancer, och att det var därför du inte hört av dig. Vips, så var det jag som fick dåligt samvete! Ärligt talat, så vet jag inte om jag ska tro dig eller inte. Kanske om du skickar ett sms imorgon. Kanske. Annars är jag fortfarande mest jävligt arg, och funderar på tusen olika sätt att straffa dig för det lidande du åsamkat mig. Jag är inte värd ditt skitsnack. Hoppas verkligen att du inser det snart.
Jag är dessutom för stark för att låta dig slippa undan så lätt. So you better watch out, mister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar