onsdag 10 oktober 2012

Tillbaka i Malmö med magsjuka

Efter att ha legat ner i sängen i sisådär ett dygn så kan jag åter sitta med huvudet upprätt utan att bli yr och illamående! Hurra!
När jag i måndags kom hem från Stockholm klockan åtta på kvällen började jag nämligen spy. Och fortsatte göra det en gång i timmen hela jävla natten. Inte så trevligt! Det samma gjorde även Anna, så vi får nog skylla på att hennes pojkvän, som blev sjuk i lördags och kräktes, smittade oss med nån konstig magsjukebacill. Jaja. Börjar iallafall känna mig som en levande människa igen.

Så fort jag fått i mig lite mat och piggnat till ordentligt så lovar jag att bjuda på lite bilder från huvudstadshelgen! Jag har även en del plugg att försöka ta itu med idag, eftersom jag missat både gårdagens och dagens föreläsning. Man vill ju hänga med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar