tisdag 22 oktober 2013

23h in Napier

Det har varit ett par hektiska veckor med två tredagars shower på raken, först en på västkusten i Foxton och därefter uppe i Gisborne, mycket slit, men roligt och intressant! I söndags jobbade jag bara halvdag, så efter att jag slutat jobba, duschat och packat om väskan så körde jag iväg till Napier för att träffa söta Sarah som backpackar i NZ för tillfället! Jag sov en natt på hostel, så det blev nästan ett helt dygn i staden med trevligt finlandssvenskt sällskap. Dessutom hade vi med oss en nyzeelänning vid namn Tim. Vad vi gjorde? Tja... Jag låter väl bilderna tala för sig själva.

Sen lunch på Café Ujazi. Mums!







Promenerade längs Cape Kidnappers, men pga tidvattnet kunde vi inte gå så långt. För sent ute.



Här var en gång en väg. Den ville inte Moder Jord ha kvar.

Indisk mat på Indigo med Tim och Sarah! Butter Chicken och Goat Madras. Supergott.


Lägereld, värme, stranden, havet, månen. Magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar