onsdag 15 december 2010

Kära tomten

Nu har jag kommit på ett par saker jag önskar mig mest av allt som julklapp! Jag behöver och vill verkligen ha båda dessa saker jättemycket. Om jag får detta behöver jag inget annat.

> Högst upp på önskelistan står en resa till Irland. Mellan den 11:e och 21:a februari finns det just nu flyg för ca 120€ tillsammans, och det skulle betyda att jag får fira en till St. Patrick's Day tillsammans med mina fina irländska vänner i festdagens hemland. Jag vill inget hellre!

> Näst på listan finns mina kontaktlinser för ännu ett halvår framåt. Jag har nämligen inga sådana kvar och måste således köpa nya igen. Och de är ju inte jättebilliga precis och jag är fattig studerande och jag hatar att använda glasögonen.

Så... snälla, snälla, snälla tomten (du vet vem du är), detta är vad jag önskar mig i år! Puss!

2 kommentarer:

  1. Tack :) Å den var inte dyr heller: älska hm!!! Min syster brukar beställa linser från lensway, det har fungerat riktigt bra; å så mycket billigare än hos optikern!

    SvaraRadera