måndag 27 december 2010

Leftovers

Julen är över och många fina klappar har jag fått. Istället för en Irland-resa fick jag en ny telefon, och det är inte alls dumt det heller! Och julmaten smakade utsökt, som alltid. Juldagskvällen blev det fest med tjejerna mina. Gick sedan till Fontana och även ett varv till Sky, och jag hade det mycket trevligt.

Idag har jag och Ina varit ute på en timmes ridtur i skogen med våra älskade havremoppar, och det var precis lika mysigt, avslappnande, trevligt och givande som förut. Vi fick prata ut och försöka catcha upp om sånt som hänt i våra liv, och hästarna var pigga och glada.

On Thursday morning I'm sitting on a plane again, but on my way to Berlin and Germany and my lovely friends Sarah and Antonia to celebrate New Years and it is going to be AWESOME and I can't wait to get there! I'm so excited.

Now we're eating leftovers of the Christmas food for one last time, and then that's it. Tucking away the old year and embracing a new one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar