lördag 11 december 2010

Yeah, about that...

Ni kan fortsätta ställa frågor hela helgen, så lovar jag att svara på dem i början på nästa vecka, ok?

Just nu går det väl lite sisådär med pluggandet. Hälften är gjort, men de sorgliga nyheterna hemifrån fick mig verkligen på helt andra tankar. Livet är grymt, och jag fasar inför den dagen då det är min egen älsklings tur. Det är en hemsk, men oundviklig tanke, och jag vet ju att den dagen närmar sig. Det är skrämmande att tänka att den dagen egentligen kan komma när som helst.

1 kommentar:

  1. hehe hoppas jag kan ställa lite här när jag nu 'är nykter (a)

    Vad är det bästa resp. sämsta med att bo i Malmö?
    Vad tror du att du kommer göra när du pluggat klart? Och hur lång är din utbildning?
    Vad vill du bli när du blir stor? :D
    Hur ser din drömhäst ut och varför?
    Hur kom det sig att du flytta till malmö?

    eeehm, kommer inte på mer nu men kanske kommer fler senare!

    SvaraRadera