tisdag 20 december 2011

I'll be home for Christmas

Pålle var inte sådär jättetaggad på att ta en liten motionsrunda i förmiddags...

Imorgon klockan 15:05 flyger jag iväg från Köpenhamn, mellanlandar i Riga, och stiger avslutningsvis ut klockan 20:40 på flygfältet i min hemstad Vasa. Julen SKA firas hemma hos mamma och pappa, så är det bara! Tyvärr ser det inte ut att bli en vit jul i år, men egentligen ska jag inte klaga - det är ändå bättre än de 30 minusgraderna jag möttes av förra julen.

Idag har jag ridit ut en runda och pussat på Bläddeprinsen, innan jag tog bussen hem igen för att påbörja uppsatsskrivande (inget jullov här inte, suck), städande och tvättande av kläder. Det går sådär med det va'. Men, jag räknar med att ha några timmar till övers på flygplatserna imorgon också, ifall jag inte hunnit få ihop tillräckligt med ord för att lämna in en första draft.

Enough about that! I wish you all a very merry Christmas and a happy New Year!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar