måndag 12 december 2011

You give me wings so I can fly

Helgen är förbi och en ny vecka är redo att dras igång. Om bara en och en halv vecka bordar jag flygplanet som ska ta mig hem till julmys, familj, djur och gamla vänner, och det ser jag verkligen fram emot!

I fredags tog jag tåget upp till kära Ljungbyhed igen, och efter att ha kikat på Idol-finalen med Linn och hennes familj så körde hon och jag iväg till TFHS på julfest! Dans runt granen till melodierna av norska julesanger, spetsad glögg, mycket dans och mycket skratt. En riktigt, riktigt rolig och fin kväll blev det, som det brukar bli när man är fast i ett hus med tiotals pilotstuderanden. Resten av helgen har tillbringats hemma, i lugn och ro, bara för att jag kände att jag behövde ta igen mig och ladda batterierna efter allt slit tidigare i veckan.

Inkommande fredag ska jag troligtvis åka tillbaka till Ljungbyhed och servera på piloternas examensfest (ca 100 pers eller så) - nån som har lust att följa med och hjälpa mig? Betalt i form av ögongodis, manlig uppmärksamhet och cash! Iallafall har jag svårt att stå emot det. Höhö.

3 kommentarer:

  1. Men synd att jag ska iväg tidigt på lördagen, annrs hade jag hakat på ;) För jag antar att det blir rätt sent? :(

    SvaraRadera
  2. Det brukar bli det :/ faan Amanda! vart ska du iväg då? :D

    SvaraRadera
  3. Ska till racets förra ägare men det är tydligen inte förrän em/kväll så jag är nog på om det fortfarande behövs? Men jobbar till 5 iallafall ju ^^ sms:a eller skriv på fb om du vill att jag ska bli med :)

    SvaraRadera