torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag och sånt

Det slitna kråkboet jag gick runt med i Dubai (se bild ovan) är nu ett minne blott. Eftersom det idag är alla hjärtans dag (hoppas ni alla haft en fin dag) så unnade jag mig själv en klippning – because I'm worth it. Jag har inte klippt mig hos frisören på över ett år (!!), så det var verkligen något som behövdes... Och bra blev det (se den andra bilden ovan). Mitt hår lever igen, hurraay!

Annars då? Nicci och jag höll en presentation av kapitel två i kursboken i skolan idag, om hur och varför språk förändras och lite till, och det gick bra och var till och med nästan roligt. Efter skolan hoppade jag på första bästa pågatåg och drog till Emporia och klippte mig där för 350 spänn (mycket bra pris och trevlig frisör). När jag kom hem igen tittade jag på den skönsjungande Gerard Butler i musikalen The Phantom of the Opera. Grymma sångröster och fantastisk musik, så det är helt klart en sevärd film!

Det var väl ungefär det jag hade på hjärtat idag! Och på tal om hjärtat måste jag väl passa på att hälsa till min familj och mina närmsta vänner – ni är underbara och jag önskar jag kunde ge er en stor, varm kram på denna kärleksfulla dag. Ni är bäst.

1 kommentar:

  1. så fint det blev, glömde kommentera det! Ska nog unna mig en klippning snart, sist jag klippte mig var i december 2011. haha

    SvaraRadera