torsdag 6 juni 2013

Mindre än ett dygn kvar

Just det, för imorgon kl. 16:25 landar mitt flyg på Vasa flygfält! Tjohoo! Ser verkligen fram emot att få komma hem, krama familjen, djuren och vännerna, och bara njuta av lite välförtjänt semester i mitt kära Finland.

För tillfället sitter jag och filar på det allra sista i min kandidatuppsats, som ska lämnas in för betygsättning senast imorgon vid midnatt. Det hade jag tänkt klara av, så håll tummarna för att den blir godkänd... Även om ett godkänt betyg är prio nummer ett, så hade det ju såklart varit roligt att inte få det sämsta betyget... Någon A-uppsats är det inte, men jag hoppas att den är bättre än ett E eller D iallafall. Så, wish me luck!?

Och vet ni vad? Jag trodde att jag skulle bli tvungen att vänta på skatteåterbäringen på svenska sidan, eftersom jag meddelade om kontonummer en dag för sent, men ni kan ju tro att jag blev glad då jag kollade bankkontot och märkte att beloppet ökat från fyrsiffrigt till femsiffrigt! Underbart! Nu behöver jag kanske inte snåla med mat och nöjen under juni och juli iallafall.

Anyway, nu ska här skrivas vidare. Vill bli klar med skiten. Ha en trevlig svennebanandag (Sveriges nationaldag alltså) allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar