tisdag 5 november 2013

Down by the river

Efter att ha jobbat 7,5 dagar i rad är jag nu äntligen ledig en dag igen! Skönt att ta det lite lugnt och få göra vad jag vill en hel dag... Igår eftermiddag var vi båda lediga, Catherine och jag, så efter att ha städat ur lastbilen efter helgens tävling så tog vi en liten utflykt till floden nära byn, Tukipo River. Det är visserligen väldigt grunt vatten, men jäklar, så det strömmar på! Vi busade lite i vattnet en stund och tog en hel del foton, innan vi till sist fick ge oss och vila fötterna. Det är ganska stenigt på botten nämligen.

Vad ska jag göra idag? Jag ska köra in till byn och kika runt lite, samt städa ur mitt rum och flytta in i ett annat med bättre garderob och trevligare fönsterutsikt. Time to get started!







3 kommentarer:

  1. Blir så jävla glad av att se dina bilder å läsa inläggen. Glad för din skull som får va me om detta! Å samtdigt insanely avundsjuk ;) kram /Emzor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack Emmsi!! Ska försöka uppdatera lite oftare med både bild och text, även om det är lite svårt med tanke på hur efterblivet NZ är vad gäller internet. Kram på dig!

      Radera
  2. Alltså åååh, NZ ser alltid lika galet vackert och magiskt och fint och AMAZING ut på dina bilder. :') Inte alls avis.

    SvaraRadera