tisdag 12 juli 2011

Hopp och skutt

Syrran kikade nyss in i mitt rum och sa: "Alltså Malin... de sir fö jävlit ut i ditt rum". Det tyckte jag var lustigt sagt, och hon säkert mycket rätt också; soffan är översvämmad med kläder och på golvet ligger två resväskor till hälften fyllda med kläder från Malmö (nej, jag har inte orkat packa upp än) och dressyrlägret. Slarvig? Jag? Aldrig!

Jag körde som sagt in till stan idag, för att luncha med ett gäng bloggerskor - Andréa, Pia, Maria och Anna. Lunchen avnjöts på Fondis, där jag beställde en fylld paprika med mangorisotto - gott och smakrikt. Vi planerade och diskuterade inför helgen och samarbetet med Papper.fi, men mera än så säger jag inte än. Några vet vad det gäller, andra inte. Det kommer iallafall att bli himla trevligt!

Planen för ikväll är att dra ut till Sundom och hästarna igen, så jag hoppas verkligen att det inte kommer ett till sånt spöregn som det nyligen gjorde. Även åskan får gärna hålla sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar