fredag 19 augusti 2011

Choklad i ansiktet

Hängde på stan ett par timmar idag, eller ja, jag uträttade några "livsviktiga" ärenden. Först traskade jag upp till HssMedia's högkvarter, där jag hittade söta Andréa som beklagade sig över en misslyckad hårfärgning (som i mitt tycke såg rätt bra ut, men så kan jag å andra sidan inte mycket om hår heller). Av henne fick jag en Papper-kasse med lite tandborstar och hårprodukter, samt en till solstol.

H&M var min nästa destination. Där shoppade jag upp mitt presentkort som jag fått till julklapp, genom att köpa två randiga hösttröjor och så blev jag även övertalad av butiksbiträdet att köpa två ansiktsmasker för den resterande pyttesumman. En med choklad och en med socker. Jaja.

Innan jag körde hem till Gerby igen blev det ett återbesök på banken, där den mycket söte bankmannen ville få min underskrift på ytterligare ett papper innan han sedan lovade lägga in studielånet på mitt konto.

Nu ska jag ut och sola en timme i det som kanske kan vara sommarens sista solsken, och därefter är det jobb på S-Market för resten av dagen och kvällen som gäller. Häjtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar