onsdag 24 augusti 2011

Time to say goodbye

Sista jobbdagen för i sommar, det är idag det. Dessutom är det sista natten jag sover hemhemma på ett bra tag. Jag ska nog sätta igång med packningen nu i en timma innan jag måste iväg till jobbet... Fortfarande så mycket jag borde hinna göra. Blä.

Till alla mina vänner i Vasa som jag inte hunnit säga hejdå till; det är rysligt tråkigt att vi nu inte ses igen på länge, men kom ihåg att jag tycker om er och att ni är världens finaste!

Det känns nästan lite konstigt att vi åker iväg imorgon eftermiddag. Malmöööö, here I come again!

4 kommentarer:

  1. ha det superbra fina malin! hälsa sweden! och hoppas jag springer på dig när du är hemma :).

    SvaraRadera
  2. Kom till Sthlm snart, okej? <3

    SvaraRadera
  3. Andréa, ha det jättebra du också! Tack för flera toppenbra dagar i sommar ;)

    Anna, ska försöka, saknar dej <3

    SvaraRadera
  4. Ha det superbra Malin, det var kul att vi hann ses en sväng iaf! Jag hör av mig om jag är i knutarna :)

    SvaraRadera