söndag 7 augusti 2011

Minea

Idag fick vi finbesök till Gerby, när min kusin Micaela och hennes familj hälsade på. Minstingen Minea (som är född dagen innan min egen födelsedag) poserade så fint framför kameran, fast hon var trött, och storasyster Moa var mer än belåten när hon fick skritta några varv på shettisen i stallet! Det dyker upp mera bilder på min bilddagbok senare, men först ska jag skicka bilderna till finbarnens mamma.

Små barn är något av det roligaste och finaste man kan fotografera, tycker jag. Deras ögon glittrar och ler på ett sätt som ingen vuxen människa skulle lyckas med!

1 kommentar:

  1. ok, då är jag ju inte ensam om det åtminstone. skulle ju no va niice med en macbook pro, men den får no vänta. fundera om jag skulle köpa enen nånhär, vad heter det nu igen, extra minne du vet? så kanske edt blir lite bättre.. :)

    SvaraRadera