tisdag 9 augusti 2011

Malmöfestivalen, here we come!

Resan tillbaka till Malmö är nu bokad! Kör ner till Åbo och bordar Viking Line på torsdagskvällen, tar iland i Stockholm tidigt på fredag morgon på fredag eftermiddag anländer jag + föräldrar + syster till de skånska slätterna. Äntligen! 26:e augusti, here I come!
Dessutom råkade jag se ett event på Facebook, och insåg att det är sista dagen av Malmöfestivalen just den 26:e. Jag får alltså vara med om denna grymma händelse i år, som jag tyvärr missade förra året då vi kom en dag senare. För att göra allting ännu lite bättre, så läste jag att ingen mindre än The Ark spelar på Stortorget på fredagskvällen - gratis!!! Och innan dem så spelar även Maskinen, även de sjukt grymma! Hurraaa, det kommer bli FETT AWESOME, MANNEN.

(Min bild på Ola Salo ovan, från deras konsert på Vasa Rockfestival 15.7.)

1 kommentar:

  1. Lyckans du som får uppleva finalen på Malmöfestivalen. Är det bra väder är det garanterat ös och folkfest. Själv skulle jag bra gärna uppleva den flera gånger än.

    SvaraRadera