tisdag 15 maj 2012

Plugg, gratis mat, sång & gym

Aaah, en effektiv och produktiv dag börjar lida mot sitt slut! Sov visserligen länge igen, men orkade mig ändå ut till andra halvan av handledningstimman i skolan. Fick lite tips och synpunkter på kursens sista uppgift, och fick gjort ett par andra uppgifter som jag hade lagt på hyllan i ett par månader.

När jag pluggat i sisådär 3h var det dags för en konsultträff på bemanningsföretaget jag nu jobbar för, med gratis mat (libanesisk sådan, spännande!) och information gällande bl.a. sommaren. Lär bli mycket jobb...

Direkt efter det traskade jag vidare till körövning med bästa Malmö Studentkör, och när jag kom hem från det bytte jag om till träningskläder och drog iväg till gymmet! Pumpade biceps, triceps och axlar idag, och avslutade på löpbandet. Mycket nöjd med mig själv där, för jag orkade springa oavbrutet i 15 minuter (medelhastighet 9,8km/h)! Dags för en uppfräschande dusch och sedan blir det sängen. Lite mera plugg och kvällsjobb som gäller imorgon. Nattinatti.

Random bild från början av juni förra året. Då var det fantastiskt väder två veckor i sträck. Låt oss hoppas på en repris! Jag vill steka på Ribban snart igen... Längtar som en tok efter det faktiskt. Sommaren 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar