torsdag 3 maj 2012

Ingen rast, ingen ro

Hej allihopa! Har ni saknat mig? Jag kom hem så sent igår, ca kl. 23, och idag har jag jobbat (min första riktiga jobbdag!) på lagret från 7 till 17, så det har varit fullt upp.

Efter jobbet åkte jag ut till stallet och njöt av sommarvärmen, men Bläddeprinsen var liiite för pigg och glad att jag är tillbaka... Jag trillade av och landade med rumpan på asfaltvägen, och hästskrället kutade kvickt iväg till stallet. Som tur så var vi inte särskilt långt hemifrån, hade varit mycket värre om han bockat av mig uppe i Almåsa! Ett lagom stort blåmärke lär jag säkert få dock.

Skola imorgon och på opera, Carmen, med Sara imorgon kväll! Det blir säkert riktigt häftigt. Ska försöka få in lite fina Irland-bilder också, men ni får ha tålamod med dem, tyvärr.

Wicklow harbour, 24.4.2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar