fredag 23 november 2012

Hopptävling @ Åsbo Ryttarförening, 17.11

Förra helgen, på lördagen, hängde jag med Linn och hennes mamma på hopptävling på den lokala ridklubben i Ljungbyhed! Då var det Fendis tur att glänsa lite. Eller mycket, för han blev nämligen felfri i både 1 meter och 1,10 meter (bed. A)! Duktig bebishäst.

Kvällen innan fick jag äran att prova rida bebishästen för första gången någonsin, och nu förstår jag varför Linn tycker så mycket om att rida honom. Han var jättefin! Red barbacka på andra stjärnhästen Lucky på fredagskvällen också, och han är ruskigt fin han med. Om än lite motvillig till arbete ibland... Haha.

Anyway, bjuder på lite foton från lördagen, för jag hade ju såklart systemkameran med mig.









1 kommentar:

  1. SÅ sjukt fin han är! Och fina bilder som vanligt!

    SvaraRadera