torsdag 22 november 2012

One, two, three

Hittade ett gammalt mörkrött läppstift i badrumsskåpet igår kväll. Det resulterade i 3 st egopics, varav mittenbilden blev ny profilbild. Inget smink i övrigt!

Förmiddag i stallet. Är hemma nu, har precis käkat ärtsoppa på burk med lite mozzarella on top. Om 1h 45 min ska jag vara instämplad på jobb och startat trucken. "Yay"! Men hey, imorgon är det lönedag.

I måndags blev jag 23 år, förresten. När blir man vuxen? Hade en riktigt fin födelsedag i trevligt sällskap, god mat och söta muffins. Tisdagen hade förkylningen hunnit ikapp och jag låg till sängs mest hela dagen, likaså onsdagen, men nu mår jag nästan som vanligt igen! Det tackar jag Echinacea Friggs brustabletter för.

Och vet ni vad?! Om en månad är jag och min kära familj framme i lyxiga Dubai! SÅ JÄVLA BRA DET SKA BLI.

3 kommentarer: