torsdag 29 november 2012

Två till priset av en

Idag har  hästen äntligen blivit klippt! Vinterpälsen är ett minne blott. Nu slipper han svettas och vara sjöblöt efter varje ridtur, hurraaa!

Igår klickade jag hem en bok med "Photoshop-recept" för CS6 från Moderskeppet.se, och snacka om snabb leverans, för redan idag låg det ett stort gult kuvert i min brevlåda! Men nähä, lite besviken blev jag allt när jag öppnade och konstaterade att de skickat fel bok... Hade fått hem "Photoshop CS6 från början" istället. Jahapp, vad gör man då? Jag skrev till Moderskeppets crew både på mail och Twitter, och fick till svar att jag kunde behålla den som blivit fel, så skickar de den rätta omedelbart. Jahapp, och hur bra service är nu inte det?! Två böcker till priset av en! Tack Moderskeppet, jag tycker om er!

Snabbt redigerad bild i Camera Raw, Photoshop CS6. Kanske jag borde börja fota i raw-format ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar