lördag 28 april 2012

Killarney > Dublin > Wicklow

Oh. My. God. Träningsvärken jag har i rumpan och låren nu. Den är inte dålig den! Borde helt klart klättra i berg oftare.

Har ätit frukost på hostellet och efter min andra kopp kaffe är jag redo att på 45 min packa in mina saker i väskan och lämna rummet. Klockan 11:47 planerar jag att ta tåget in till Dublin och spendera några timmar där innan jag hoppar på bussen ut till Wicklow igen. Innan dess vill jag gärna ta en morgonpromenad i solskenet (!) ner till sjön och Ross Castle.

Väderprognosen för söndagen i Wicklow är riktigt usel. Stormvindar och regn, igen. Måndagen däremot ser bättre ut, så jag hoppas på att det blir en bra dag då iallafall! På tisdagen åker jag återigen upp till Dublin, och stannar en natt där, innan jag (tyvärr) måste flyga tillbaka till Malmö igen... Får trösta mig med att vädret åtminstone är bättre och varmare nere i Skåne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar