torsdag 31 januari 2013

12h left

Klockan är snart åtta. Om ganska exakt ett halvt dygn går tåget upp till Stockholm, och som vanligt har jag massor kvar att fixa innan jag kan gå och lägga mig och invänta morgondagen... Nu har jag iallafall diskat klart, så nu ska jag bara tvätta en maskin med kläder, dammsuga lägenheten, packa väskan och duscha.
Oturligt nog så känns det som om en förkylning är på väg... Hoppas verkligen att det inte blir värre under helgen, för jag vill inte yra och snora och hosta när det är meningen att jag ska mysa och ha kul med A och M.

Annat då? Om en månad får jag besök av min bästa vän Sia, som äntligen tagit tummen ur och bokat en resa ner till Malmö! Yes! Det ser jag fram emot. Och om två månader är det dags för mig att flyga till Irland igen. Hoppas att tiden emellan allt det roliga går snabbt!

Okidoki, dags att packa väskan nu. Om jag får en stund över kanske det blir en blogguppdatering från huvudstaden! Trevlig helg hörni!

1 kommentar: