onsdag 16 januari 2013

Snart

Snart är jag klar. Snart är jag klar med höstterminens alla kurser, som jag bara för en vecka sedan tyckte kändes som ett hopplöst projekt. Nu ska jag bara göra klart en portfolio med bilagor och gå på ett examinationsseminarium. Och bli godkänd. Sedan är jag klar med höstterminen.

Vet ni vad det innebär? Jo, då har jag bara vårterminen kvar. En sista förberedande kurs, som drar igång på måndag nästa vecka, och sedan ska mitt BA paper skrivas. När juni månad står vid dörren borde jag vara klar. Alltså, klar med hela programmet på Malmö högskola som jag kämpat med sedan september 2010. Klar med English Studies. För gott.

Fattar ni hur bra det känns? Bara sisådär fyra månader kvar, och sedan är jag fri som en fågel igen. Fri att göra vad jag vill, bosätta mig var jag vill. Det känns så sjukt jävla GÖTT, ska ni veta.












Och bara jag blir klar med höstterminens kurser så lovar jag att lägga upp massor med bilder från Dubai!

4 kommentarer: