lördag 19 januari 2013

I will learn to love the skies I'm under

Första helgen på länge som jag bara kan slappna av utan att ha något jag måste göra i bakhuvudet. Bara hästarna som måste ridas, men det är ju också något jag VILL göra.

Jag hade en jättefin kväll med mina sötnosar Linn och Camilla igår. Bra film på bio, följt av god mat och vin på Möllan. Mycket snack såklart, seriöst varvat med oseriöst, framtidsplaner vs. skvaller. Sådär som det ska vara. Linn sov över hos mig (Camilla tog, tyvärr, tåget hem till Kristianstad innan midnatt), så det blev en dunderfrukost imorse innan hon åkte hem till Ljungbyhed. Väldigt tråkigt att två så fina tjejer ska bo så långt borta från mig! Önskar jag kunde träffa dem varje vecka.

Nu är jag redo att ta bussen ut till stallet för att rida en runda på Bläddeprinsen, sen blir det lördagschill med tv-serier. Från och med idag ska jag börja tänka lite mer ekonomiskt, med tanke på studiestödet som måste betalas tillbaka innan sista mars. Nu ska jag försöka hålla hårt i pengarna (och det är jag dessvärre inte jättebra på)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar