tisdag 8 januari 2013

Baby, I miss you like crazy

Inte alls roligt att börja årets första vecka i Sverige med att vara sjuk. Mådde verkligen piss hela dagen igår, och det fortsätter idag med huvudvärk, yrsel och snor i överflöd. Blä. För övrigt så känner jag mig inte alls tillräckligt brun efter två veckor i solen, och önskar att jag hade kunnat stanna kvar för att pressa på stranden ännu några dagar (eller veckor).

Och annars då? Jo, jag saknar min bästa vän här nere i Skåne som jag inte sett på vad känns som evigheter. Linn, innan veckan är slut ska vi kramas! För att lindra min bästis-saknad så bokade jag tågbiljetter till och från Stockholm den första helgen i februari, för att umgås med två andra bästa vänner, Anna och Mikki (varav den senare äntligen är tillbaka efter ett år i Australien)! Det kommer bli så förbaskat jäkla härligt att se dem båda igen. Snart så. Dessutom kostade tur&retur med SJ bara 361 riksdaler. Det ni!

Nu ska jag kurera mig med en kopp English Breakfast Tea och en film. Sedan ska jag sätta igång med skolarbetet. Hepp.

Solnedgång @ Jumeirah Beach, Dubai, den 25:e december 2012. Magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar