onsdag 10 december 2008

Don't try to run

Uppdateringar:

1. Mia & Mikki har kommit hem från playan! De överraskade os rejält i lördags med att plötsligt dyka upp på Emmes födelsedagsfest. Sjukt rolig överraskning.
2. Dagen efter (dvs. söndag) hade jag värsta krapulan jag haft på länge, men vi hade iallafall en bra utekväll.
3. Fortsätter med firandet och var därför till Oliver's Inn igår kväll och drack x antal Salmix-shottar och päroncider. I mina ögon var ungefär alla (som någon gång haft en betydelse, och då pratar jag såklart om det manliga könet) på plats igår... Både bra och dåligt, men mest kul. Vad jag inte visste var att Han var kompis med han, und so weiter! En bra kväll, trots allt. Avslutades med ett telefonsamtal som jag inte vet hur jag ska tolka.

Om ca 1,5h ska jag iväg till jobbet igen. Förresten, jag saknar dig, dig och DIG! Kom hit nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar