onsdag 31 december 2008

Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick mina examina från skolan, åkte på partyresa och flyttade hemifrån t.ex.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga, höll inga.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, min kusin!

4. Dog någon som stod dig nära?
Familjens finafina kissekatt Luna blev överkörd...

5. Vilka länder besökte du?
Kina och Cypern.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Någon att hålla om och dela allt med?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14.2 - Penkkis, en kväll då jag ville gråta av lycka
31.5 - Skolan är officiellt slut och jag klar medieassistent & student
25-27.7 - Jeppisdagan, bästa helgen på hela sommaren kanske
4-18.8 - Ayia Napa med vännerna... så BÄST

8. Vad var din största framgång 2008?
Ehm... hade jag någon?

9. Största misstaget?
Inget särskilt jag ångrar jättemycket faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld bara.

11. Bästa köpet?
Min Canon Ixus 70, nya telefonen samt alla skor och kläder

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Isch, känns inge bra att skriva det men... krog och dricka.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna!!!

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Familjen - Det snurrar i min skalle

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare kanske, men så har jag varit ganska mycket ledsen också.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med hästen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid, känlsor och pengar på krogen

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen och katterna hemma i Gerby

19. Blev du kär i år?
Ja, men aj vad det sved.

20. Hur många förhållanden?
Inga alls, tyvärr

21. Favoritprogram på tv?
Ser inte på teve...

22. Favoritbok?
Hmm... minns inte.

23. Största musikaliska upptäckten?
Det vet jag inte riktigt heller... lyssnat på så mycket

24. Något du önskade dig och fick?
Vet inte?

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade tolvslaget till födelsedagen vid Ollie's, själva dagen var jag hemma i krapula!

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Tja, jag skulle ju ha kunnat vara lite mindre känslosam

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Ehm... partypingla med klööös! Haha.

29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna och djuren

30. Vem saknade du?
Anna! Och de andra vännerna som inte fanns där av olika orsaker.

31. De bästa nya människorna du träffade?
DET är många det...!

32. Årets sötaste?
Bo-Göran, helt klart

33. Årets hetaste?
Hmm...!

34. Årets största kärlek?
Han med stort H, som krossade mitt hjärta.

35. Årets besvikelse?
Jag blev besviken på rätt mycket

36. Årets bästa?
Ayia Napa. Utan tvekan.

37. Årets snällaste?
VIP's, ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar