lördag 13 december 2008

Har inte tid med sån skit

Jag vägrar erkänna för mig själv att jag är sjuk, trots att hela jag skakar och rycker och hostar så det tar ont i hela kroppen. Nej, jag ska ut ikväll! Istället för att sitta hemma och må dåligt kan jag lika väl dra ut på krog och glömma bort besvären för en stund. Jobbade både igår och idag, trots att huvudet och kroppen sa ifrån flera gånger. Någon febertermometer äger jag icke, så jag kan alltså inte med säkerhet påstå att jag faktiskt är sjuk. Och sjuk är jag bara om jag har feber över 37 grader. Vad drar vi för slutsatser av det? Jag är frisk!

Ska pysa till Evelina och Johans för lite glögg, så blir det väl de vanliga krogarna efter det. Jag ska försöka att hålla ögonen öppna så länge det bara går, samt inte dricka alltför mycket. Likadan dunderkrapula som förra söndagen vill jag absolut inte ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar