torsdag 18 december 2008

It's all in my mind but what isn't

Nyss hemkommen efter en välbehövd kopp med varm glögg i fint sällskap. Det blåser som fan ute och den lilla snö som en gång kom har ersatts med glashal is tack vare regnet. Underbart. Vilken idyllisk jul det än en gång blir!
Fick julkort från Sverige idag! Tack Anna, och god jul på dig med fast jag inte skickat något till er! Jag lovar att ta julhälsningarna dubbelt upp sen när du är här. Och det är snart och jag ser verkligen fram emot att få spendera en eller flera av juldagarna tillsammans med dig!
Imorgon får jag sova länge. Har stigit upp vid 06:00 fyra dagar i rad nu och det är absolut inte bra för min stackars slitna kropp och huvud. Sedan är det helg och då blir det troligtvis ett besök norrut samt inflyttningsfest! Därefter är det jul... oj. Tiden går verkligen snabbt.

1 kommentar: