söndag 6 december 2009

All these days I feel like they're the same

Mätt och belåten sitter jag nu i min säng, nyss hemkommen från Antonias, och ska alldeles strax gå och lägga mig. Känner mig bara tvungen att skriva ett litet blogg-inlägg före det.
Tittade på semifinalen av "The X Factor" ikväll, och av de fyra som nu återstår hoppas jag att Joe blir den som vinner hela skiten, för han har mest superstar-quality. Det blev även en till titt på "The Proposal", för Antonias chef hade hyrt filmen åt henne, och än en gång fann jag mig suckande över Ryan Reynolds (och den lilla, vita, fluffiga hundvalpen som nästan är för söt för att finnas till)! Vi åt pepperoni-pizza och örtbatong och chips och choklad, vilket resulterat i att jag nu känner mig flera kilon tyngre. But who the f-ck cares. Några extra kalorier hit och dit jobbar jag snart bort ändå.

För övrigt har det regnat även idag, och det börjar verkligen tära på min energi. Som Malin så vackert uttryckte sig igår; "Ibland tror jag att Irland måste vara landet Gud glömde bort", och efter en halv minuts skrattande kunde jag inte annat än hålla med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar