torsdag 10 december 2009

If you were sailboat I would sail you to the shore

Nu borde jag skynda mig att duscha och äta, för sedan ska jag och Antonia köra till Glenealy för en sista (?) kväll tillsammans med Lisanne, innan hon åker hem till Tyskland igen. Tråkigt att säga hejdå, men det var ju trevligt att lära känna henne iallafall.

Idag har jag motionerat tre hästar, burit ett lastbilslass med ved, målat olja på staket, dammsugit, mockat och fodrat. Alltid något nytt och intressant att göra varje dag. Imorgon ska vi hämta mera sågspån, "jippii".

Vad ska jag göra sommaren 2010? Kommer hem från Irland i början av maj, troligtvis, och tänkte spendera största delen av sommarmånaderna i Vasa. Funderade också på att besöka Antonia i Berlin en helg, och i slutet av sommaren blir det eventuellt Barcelona med VIP'sen. Frågan är då bara om jag ska jobba och tjäna lite pengar därimellan, eller bara slösa och lata mig? Mycket att fundera på de kommande månaderna. Vad jag sedan ska göra till hösten är också ett stort frågetecken, men det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar