torsdag 19 mars 2009

1:a utav 34 stycken

Vi hade fyra timmars palaver på jobbet idag, där vi fick se resultatlistor och statistik över landets olika S-Marketar, och fick det än en gång bekräftat att vi verkligen var på första plats av de 34 som finns. Vi är bäst!
Jag blev iallafall hemskt stolt över oss. Lite sorgligt att lämna dem allihopa, men jag vill ju ändå inte jobba där längre. En månad kvar nu, sen säger jag bara tack och adjö KPO och S-Market Gerby!

Efter jobbet for jag till stallet för att prata med Kessus nuvarande medryttare Katriina. Nu är det bestämt; hon ska bli fodervärd åt honom sålänge jag är borta! Skönt att överlåta honom åt någon som känner honom lite bättre... Vad glad jag blev när hon ville och kunde ta honom på foder. En stor sten från hjärtat försvann! Nu ska det bara skrivas kontrakt och såntdär.

När jag kom hem från jobbet upptäckte jag att Bo-Göran stängt in sig i sovrummet. Hur han har lyckats få fast dörren vet jag inte, men lyckligtvis hade han inte uträttat några behov där inne iallafall. Klumpig sötiskisse.

Idag är det 33 dagar kvar tills jag lämnar Finland.

2 kommentarer:

  1. Wei va bra att du hitta fodervärd åt kessusen! Va Katriina honde yngre?

    SvaraRadera
  2. Jaa, superbra! Yes, Katriina ha just fyllt 13 år. Nina rider ju int honom alls nåmer så... :)

    SvaraRadera