torsdag 12 mars 2009

Blueberry mojito

Kom alldeles nyss hem efter att ha hängt på Amarillo i en par timmar med min söta vän Sofie. Trodde först att de inte hade upp köket, så när servitören kom med menyn konstaterade jag glatt att det blir till att beställa mat iallafall. Jag bjöd även Sofie på mat, för det hade jag lovat att göra. En mozarella-salsa-sallad blev det för min del, och till det en bluberry mojito! Jättegott, precis som en vanlig mojito fast med blåbär och blåbärssirap i. Smakade mest vanlig mojito dock, så de hade nog snålat med bären. Sofie tog en frozen strawberry margarita. Kul när man kan lyxa till det med drickat ibland, istället för den vanliga billiga cidern.

Förutom att njuta av maten och drickat så pratade vi även ut om en hel del grejer, vilket var otroligt skönt och mysigt. Jag är verkligen glad att vi hittat tillbaka litegrann till det som var förr! You still mean a lot to me, my dear. Fick sagt något som jag dragit mig för att berätta om, så nu känns det mycket bättre med den saken också.

Och så bjuder jag på en egobild från förra veckan; Malin Ulla-Stina Nyman så som hon ser ut i den grymma verkligheten, utan smink! (Fast... väldigt sällan jag orkar sminka mig nuförtiden ändå.)

2 kommentarer:

  1. Jaa vad har hänt då man slutat använda smink? Högst 1 gång i veckan ork ja smink mej i medeltal. Å man vänjer sej... Du sir iaf söt ut utan smink ;)

    SvaraRadera