söndag 1 mars 2009

WoW och gammalt smör

Jag och Fia roade oss med att våldsgästa några ungkarlslyor ikväll och dela ut plus- och minuspoäng åt dess invånare. Nu har min egen städlust försvunnit, eftersom jag nu konstaterat att jag är mycket fräsch och renlig av mig jämfört med vissa andra.
Jag förstår inte riktigt hur man klarar av att leva i ett sådant kaos; med smutsiga underkläder och gammal mat liggandes över hela stället. Inget ont emot själva personerna, men lite äckligt är det allt. Att det sedan ivrigt spelas WoW (World of Warcraft, för de okunniga) på båda ställena var ju ett stort minus, för jag har aldrig och kommer aldrig att förstå mig på det spelet. Ser varken nytta eller nöje i att leka med drakar och springa runt och döda sina fiender. Men det kanske bara är jag.

1 kommentar:

  1. haha, det är så roligt! :D Till och med jag känner mig renlig när jag besöker många av mina vänners hem ^^

    SvaraRadera