söndag 19 april 2009

Allt jag tänker på

Alla mina blogg-inlägg på senaste tiden har på ett eller annat sätt handlat om min avfärd, och så även detta! Svårt att undkomma eftersom det är det enda som jag går och tänker på numera.
Hursomhelst, har packat ner lite mera grejer idag och gjort en första vägning av min reseväska; 13,6 kg. Yes! Det betyder att jag fortfarande kan packa ner ca 6 kg. Misstänker dock att jag ännu blir tvungen att plocka bort lite kläder för att få plats med alla skor och toalettsaker, men det ska säkert ordna sig. Sara kom över och hjälpte mig lite ikväll, och bestämde att vi skulle träffas kl. 10 imorgon och fortsätta med städandet och packandet. Därefter borde läget vara under kontroll.

Herregudherregudherregud. Imorgon är min sista dag i Vasa och det är fortfarande för många människor jag vill hinna träffa. Hur kunde tiden gå såhär snabbt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar