fredag 10 april 2009

Panik

Efter att ha diskuterat saker och åsikter hit och dit är jag så otroligt jävla trött på hur stort allting blir inom en grupp med x antal kvinnor. Allt blir komplicerat och omständigt, självklart!
Jag fortsätter, som vanligt tydligen, att hålla mig neutral i de flesta synvinklar. Vilket jag även anser vara min styrka i gruppen. För jag vägrar ta någons parti och jag hatar konflikter. Ändå är just de konflikterna ack så nödvändiga ibland. Ikväll var igen en sådan dag då en konflikt och ett erkännande var nödvändig, och för min egen del känns det mycket bättre nu.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; det är tråkigt att flytta bort nu när man lär känna många av sina närmaste vänner ännu närmare, men... elämä on.
Jag hoppas iallafall verkligen att allt löser sig på bästa sätt. Jag får snart panikångest av alla olika åsikter och krav och måsten från höger och vänster. Herregud, det är 11 dagar kvar! ELVA!!
Irland, jag vill verkligen dit, men det är så helvetes mycket jag offrar. Det måtte ta mig fan vara värt det.

Ursäkta språket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar