torsdag 2 april 2009

Vila leather jacket

Hundrafyrtio euro fattigare på kontot och en snygg läderjacka rikare i garderoben och jag är nu en mycket nöjd kvinna. Jag kände mig tvungen att köpa jackan som jag spanat in igår hos Vila, och nu väntar jag bara på lite varmare tider så jag kan använda den.

Idag är en stor dag i Vasas modehistoria; Gina Tricot och Carlings öppnade dörrarna till sina nya butiker i vår lilla stad, som nu tagit ett stort kliv framåt till att bli en riktigt åtråvärd shoppingstad. Som en vän uttryckte sig i nya GT-butiken: "Det känns inte ens som att man är i Vasa!", och jag kan bara hålla med. Stora och fräscha butiker och klädutbud. Yes, heja Vasa stad!

9 kommentarer:

  1. uuuuu vilken fin jacka, passar dig urbra! And i love ur jeans!!

    //Casse

    x

    SvaraRadera
  2. SUPERSNYGG !!! såg å på den idag :D

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Råkade på din blogg av en slump och kände på något vis genast igen dig fastän du ändrats mycket. Minnet är suddigt, men vi har umgåtts vid Stall Tölby :)

    Jag läste några av dina inlägg och jag tycker det är bra att du följer din vilja att åka till Irland fastän en del personer försökt avråda dig. Jag gjorde själv en för mig rätt omvälvande förändring förra året och bröt pågående "säkra" men halvtråkiga studier för ett "onödigt" mellanår i Borgå. Det var det absolut bästa jag gjort, oerhört utvecklande för mig som individ samtidigt som det gav mod för ännu fler positiva förändringar och utmaningar.

    Massa hälsningar till dig och lycka till på Irland!
    Viktoria S

    PS. Vad underbart vacker Geizer är!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för din kommentar!
    Jag kommer nog ihåg dig (om det är rätt Vicke jag tänker på?), och det var jättekul att höra från dig.
    Ser verkligen fram emot Irland, det gör jag. Längtar till den dag då jag landar i Dublin!
    Och ja, visst har jag en vacker häst? ;)

    Massa lyckönskningar till dig med och tack igen för din hemskt trevliga kommentar!

    SvaraRadera
  5. Hot Malin, mycket hot! Och tack för att du tar dig tiden att inkludera den fantastiska hårbollen Bo-Göran också :D

    SvaraRadera
  6. Hej hej! Jo nog är det Vicke :) Hängde mest med Nea vid stallet.

    Har ett ganska hästfattigt liv nu, men i sommar blir det mer. Övriga djur har jag lyckligtvis ingen brist på.

    Lycka till ännu en gång!

    /Vicke

    SvaraRadera
  7. Malin, B-G är alltid med, vare sig jag vill det eller inte ;) tack!

    SvaraRadera