tisdag 7 april 2009

Lilla söta Moa

Detta är en bild på min kusindotter Moa som jag och hennes mor Micaela fnissade åt en stund. Är hon inte bedårande? Se bara på hennes otroligt söta grimas hon gjorde när hon började bli sur på allt fotograferas! Vill ni se flera bilder på underbarnet hänvisar jag er hit!
Det är förresten alltid lika roligt att träffa Micaela och se hur mycket hennes lilla tös har växt sen sist. Moa blir bara sötare och sötare för varje gång, och nu ska lilla damen snart fylla ett helt år! Tänk vad snabbt tiden går.

Det är bara två veckor kvar nu. Irland närmar sig verkligen med stormsteg. Är jag redo för detta? Jaiks.

3 kommentarer:

  1. Hej! hur lagar du din bakgrund med bilder och eget namn? Hur gör man sånt på blogspot?

    / Undrande!

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde den i Photoshop, man bör väl kunna det programmet litegrann först. Se till att bilden är 660px bred, sen är det bara att fixa och trixa på Instrumentpanelen under layout-delen och infoga sin bild. Inte så svårt när man väl lärt sig. :)

    SvaraRadera