tisdag 12 januari 2010

Bye bye Toni

Imorgon bitti sticker min fina vän Antonia iväg till Dublin Airport och tar flyget hem till Tyskland. Och hon kommer inte tillbaka. Jag kommer att sakna henne! Fast jag har ju en mycket bra orsak att åka till Berlin sedan i sommar iallafall.
Körde ner till henne denna kväll och vi tittade på min favoritfilm, The Notebook (för tionde gången typ?), och snyftade lite i smyg. Träffade även Sarah, tjejen som tar över Tonis jobb, och lovade skicka ett sms till henne imorgon. Blir kul att lära känna ännu en till tyska, men jag kommer sakna min gamla enormt mycket.

Just det, jag körde min bil idag. Första gången på över en vecka! Äntligen smälter snön bort. Kunde även rida hästarna idag, för första gången på nästan två veckor! Helt galet vad lite jag har gjort sen jag kom tillbaka från mitt jullov.
Hihi, ja, och så var han den där söta i jobb på Brittas Bay Mini Market igen. Små ljus i vardagen som får en att le lite extra mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar