torsdag 7 januari 2010

The party don't start until I walk in

Inledde ännu en snöig dag med att fodra hästarna och sedan försiktigt leda ut dem till hagen, i hopp om att få loss lite överloppsenergi. Fortsatte förmiddagen på ett ytterst trevligt sätt, fick nämligen följa med chefen och ungen till Arklow Bay Health & Leisure Club för att njuta lite i jacuzzin, poolen och bastun - på arbetstid och helt gratis! Hur mycket bättre kan det bli?
På eftermiddagen tog jag in och fodrade hästarna igen, samt målade lite. Nu har jag nyss ätit middag, som jag var duktig nog att orka kocka ihop själv; malettkött och röda bönor i tomat-chilisås och ris. Mums! Resten av kvällen ägnas åt det jag gör bäst; latar mig. Lyx!

De tre senaste låtarna jag laddade ner från iTunes:
Bad Romance - Lady GaGa
Morning After Dark - Timbaland (feat. Nelly Furtado & SoShy)
TiK ToK - Kesha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar